25 december

hej söötungar!
förlåt för att jag inte har skrivit sedan 21(?), det var faktist varit så att jag åkte direkt efter vinterlovs avslutningen(vad säger man?..:O) upp till mora för att gå på tomte land och få min lillebror att tro på tomten igen. (vi lyckades).
23 åkte vi hem och 24 var det julafton; hälften av dagen hemma hos mamma och andra hälften hemma hos pappa. det blidde så att man gick och la sig kl 5.00 eller rättare sagt, då hade man fått ut allt folk ut ur huset! sen vet jag inte när jag somna(ville ju få linda att sluta sjunga singstar annars skulle man aldrig kunna somna. )
så blev det en idag-dag och jag vaknade runt 14.40-15.00 och kände att denna dag inte kommer att vara som någon annan vanlig fredag.
nee jag hade helt rätt, pappa och linda började med en stickan dricka och efter det så va de i full gång med att sjunga singstar med en hel mick och en trasig..-_-'...x'D fy fan vad pappa blev arg när han märkte det och så insåg han att det var hans fel att den var trasig för han hade på julafton slängt in den i granen, i väggen, i golvet, i mig, i annat folk och svingat den så inte konstit att den var trasig...x'D
aja, ska sova och förbereda mig för imorrondagen, puss och kram, slick i pannan och låt inga mardrömmar antasta er!...:D<3 madeleine
liggande bild men det gör väl inget?...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0