B-tema

Tjollevippz!
Jag är inte fullt så hupa-bäst, enligt två lärare.
"Kan jag få sänkt betyg om jag misslyckas med uppgiften?" "Nej ditt betyg går inte att sänka"- Tack, SO-lärare kan vara riktigt vänliga.
"Amen, att jag inte står på listan betyder att jag inte ligger mellan två betyg. Har jag bara G?" "Du är inte underkänd i alla fall."- NO-läraren också. Ha. ha.
Men i varje fall har jag blivit godkänd på båda proven, matte och fysik. Mycket bra! Mycket bra! Man får se det hela med en nypa salt. Till och med idrottsläraren är mindre rolig, vad han sa kommer jag inte säga.
Ursäktar både att temat hade ett så taskigt urklipp och att missade bloggeloggen idag. Men tyvärr glömde jag helt totalt.
Äscha nu finns re inge mer jag kan skriva, kyss på näsan // Linnea

Detta mästerverk kallas "Hanna och fantasikompisen".   Och enligt Hanna är detta "Lilla Love"(pensionsreklam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0