Bak!

hej sommar fåglar!
har börjat få en riktig julstämning hemma nu! sedan igår vid 20.00 tiden började vi baka, lussekatter, andra lussekatter, bullar, choklade grejjs med myrägg i, polkagrisar, pipparkakshus och pipparkakor...:D
.
I fredags hade vi ju lucia och allt som kunde gå fel gick såklart fel!...:D
senare på fedags kvällen så sitter jag pappa, linda och max i spelrummet och tittar på idol som max drar ned sina byxor och kör helekoptern och när den inte snurrar tar han den med handen och viftar, så säger han: - jag vill ha en lika stor snopp som pappa för när han snurrar den låter det.
linda och jag kollar på varran och så säger hon: - kolla inte på mig, det är inte jag som har lärt honom det.
jag säger: - pappa vad lär du max igentligen.
pappa: - jag lär honom allt jag kan!
vad händer igentligen med min 6 åriga lille bror?!...x'D
aja, lite anorlunda menmen det är ju min älskade familj.
puss och kram slick i pannan!...:D<3 madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0