Bloggens första hiss/diss.

*Välkommen tillbaka, de vill jag höra!*

Jag ska som alla andra bloggare när de inte har något att skriva om göra ett hissa/dissa lista.

Stå i givakt, flaggan hissas för dem;

- Glass. Det är vinter men vem njuter inte av glass? Mmm.
- Julmust. Bubblet i magen slår coca-cola med hästlängder!
- Blyertspennan. Jo det är så att den roar även den mest uttråkade människan på planeten, dvs jag.
- Sms. Jo jag kan ha blivit lite beroende av min mobil på sista tiden.

(klockan är 00:00, bara så ni vet)

Bläääh, fis på dessa fyra grejer;

- Jullov. Jag menar det ger inte mig något förutom en tom hjärna inför våren.
- Uggs. ÄR DET BARA JAG SOM VET ATT MAN FÅR GARANTERAD FOTSVAMP I DEM? Dels för att de också är fula.
- Gymnasievalet. Stress, press och panik.
- Snö. "Det som göms i snö dyker upp i tö". Det betyder att slasket är på gång, neej!

Kommentarer
Postat av: natalie

UGGS ÄR FINA! HAR ETT PAR JU SCHHH SYSTER

2009-12-25 @ 15:27:07
URL: http://jagheternatalie.blogg.se/
Postat av: madde

ne usch nee, uggs e fan de fulast som finns! det är som att gå ut med tofflor i snön oxå.....:D

2009-12-25 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0