Dränkas eller dränka?

hej söötfisar!
GLÖMDE ÖPPNA MIN JULKALENDER IDAG! hur lyckades jag? är lixom det man ser fram emot varge dag, aja, tog ett break i mitt skrivande för att öppna nummer 8, fick en nagelfil...:) aja, kom på att jag har ränsat mitt rum, kanske inte e så intressant att veta men i alla fall, ni vet att när jag var liten dyrkade jag carola och klippte ut allt som hade med henne att göra i tidningarna och nu har jag slängt dom, det var riktitgt trevligt...:)
skulle ha livräddning på simmningen idag, om den där dockan man skulle rädda var levande skulle han vara död nu, jag fan dränkte honom...x'D dränka en plast docka eller dränkas ev en? vad skulle ni välja?...:)
aja, puss och kram slick i pannan...:D<3 madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0