En vecka kvar till julafton!(från och med imorron)

hej mina sockersööta söötungar...:)
en vecka kvar till julafton!(från och med imorron) vågen för det jippi...:)
har extremt tråkit just nu!, sitter fan och kollar på bollibompa...x'D
kom och tänka på en jul låt idag som jag hade på band när jag var lite...:)
idag när jag kom hem ringde min far och bad mig om att hämta min bror från skolan för han hade "ont i tanden", roligaste bortförklaringen för att inte vara i skolan...xD, och i alla fall när jag kom dig så sa han: men jag ville att pappa skulle komma och hämta mig, för han har bil. sen sprang han iväg och lekte med en kompis och då sa jag:  du får ringa pappa och säga att du e frisk och inte vill att jag ska hämta dig för att du vill åka bil hem.
och då blev han smabb och klädde på sig, hemma ringde jag pappa och sa att max inte var sjuk, då skulle max ju överdriva, ajj ajajajajjajajjajja jag har så ont i örat(jag vet örat?! hade han inte då nyss ont i tanden?) aja, pappa bara skrattade...x'D
aja, lite onödit att skriva menmen..:)
puss och kram slick i pannan...:)<3 madeleine...:)
vågen!....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0