hallu...:D

hej alla barn!
jag vet att varken linnea eller jag har skrivit så ofta, men thats life...:D
jag sitter och kollar på saltkråkan, barnen e bara så sööta. och eftersom skrollan är min favorit där så ska ni får höra lite utdrag från saker hon säger...:)
:)

Skrollan: jag ska säga dig en sak:

pelle: vadå?

Skrollan: jag är hungrig, kan ni förstå det?

Pelle: kom så ska du få mat skrollan.

Skrollan: usch, fisk det är inte mat.

Tjorven: om inte du kommer äta fisk kommer du att svälta ihjäl. Kan du förstå det?

Skrollan: men jag har ju ätit mig mått på massa mackor.

Malin: men skrollan vad tycker du att din lillebror ska heta då?

Skrollan: knorrhane, kan ni förstå det?

Skrollan: adjö min lilla bebis, du e så gullig.

knorrhane: nee, det är du som är gullig.

det var det jag hade på mitt lilla hjärta, puss och kram slick i pannan...:D<3 madeline


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg den också XD

2010-01-01 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0