JULKALENDER ÖPPNING!

hej alla godingar!
idag är det 1 december som alla kanske vet, men inte nog med det, som alla små barn ser fram emot vid juletid är julmust, pipparkakor, julafton och sist men inte minst JULKALENDER ÖPPNING!...:D och som ni vet så har sthlm inte fått någon snö än så länge och för att få in en riktigt bra julstämning utan snö så har jag några tips:
- julkalender öppning.(se till att öppna en lucka/paket per dag!)
- jul pyssel
- 107.1 venyl de spelar bara jul låtar.
- fika med julmust och pipparkakor varge advent.
- ha julbelysning på så fort det börjar mörkna.
Det var nog de viktigaste punkterna.
iadg fick jag body butter ur min julkalender och det roliga är att om man ska översätta body butter till svenska blir det ju kropps smör och det låter lite porrigt...x'D
Nu tänker jag nog inte skriva så mycket mera än;
puss och kram, slick i pannan madeleine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0