Katterna smyger längst väggen..

Nej, jag vet inte heller vad rubriken handlar om. Tyvärr.
Idag har jag väll inte gjort så mycket, vi har haft lagdag och lektionerna på dem är ju inte krävande. Vi har bland annat ritat serier. Jag kan säga att killar, nej ni är odugliga som sammarbetsparner. Ni fullkomligt suger. Fast jag måste förlåta dig eftersom att jag lät dig vara presentatör, men sorries, är man inte samarbetsvillig får man ta konsekvenser.
Vad har jag mer gjort.. jag har kollat film, "Rock N'Rolla". Ganska bra faktiskt, om man är snubbe. Måste ändå erkänna att det komiska i filmen även fick mig att skratta, fast vad gör egentligen inte det?
Faktiskt så har jag försökt att jämföra livet med en köttbulle, men de planerna gick i kras då jag tappade ord. Jag fick det ytliga i livet att passa, men innehållet? Visserligen är det blandat, som köttbullar, men sen? Nej, jag blev preetttty frustrerad. *Linneas tankar och vardag, håll er på avstånd*.
Måste lägga mig, har lovat att komma i tid imorgon, annars kommer jag inte in på lektion! Herre mamas', hur ska det gå? Jag har hamnat i en ond cirkel som äter upp mig inifrån. Jag känner ett sting av dåligt samvete när jag vaknar du jag vet att jag kommer komma försenat. Jag har tappat kontrollen över stressen och även kontrollen över mina rutiner, nej jag orkar inte. Hoppas snön försvinner så att man kan ge sig ut i joggingspåret för att samla sina tankar.

Kyss på näsan // Linnea

Jag ska inte göra er besvikna, jag har en icke-aktuell jämförelse om kärlek.
"Kärlek är som att vandra i taggråd, man kommer att bli sårad."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0