losah babai

Hej spajltaijlas!
Jag försökte satsa helhjärtat för ett MVG i idrott, tyvärr går ibland drömmar i kras. Jag har VG, och självklart ska jag vara nöjd, men min lilla ömtåliga hjärna frös. Jag blev för första gången nästan förkrossad över ett betyg. Det låter helt superlöjligt men om ni någon gång försöker kämpa, men snubblar på mållinjen vet ni hur det känns. Jag skyller allt detta på mens och att jag sprang några mil fel när vi orienterade. Men jag vet för i hel*****e vad ekvidistans är. Nu ska jag inga fånga er i mitt flugpapper med deppiga ord, jag ska få er glada. Vet ni varför ni ska vara glada? ;
Jo det är så här att... Nej hörrni. Idag har jag nog inte mycket att glädja er med. Maten i skolan var skit, r.i.p, jag dog vrålhungrig. Och jag glömde idrottskläder, jag satt där med en tår i ögat och såg på när mina klasskamrater roade sig med de roligaste bollsporter.
På väg hem från skolan gick jag baklänges, jag skrev ett sms och snön förblindade mig och vätte mobilskärmen. Det gick i varje fall en man och ett par barn bakom honom. När de gick förbi mig sade han "Jamen visst, här går man baklänges till och med". Jag grymtade ju då till med ett härligt grisskratt. När jag längre fram på vägen genade över en parkering och snubblade gick en äldre man förbi. Jag mumlade lite svärord och uttryckte sedan med ett psykotiskt, överdrivet glatt tonfall "Nejmen ojråå hahahahahaha, här vare allt halt". Han sade inget utan skyndade iväg.
Nu vill jag inte skriva mera, jag vill sova. Eller i alla fall lägga mig ner och titta lite på wrestling.

Kyss på näsan // Linnea
Snygg, snyggare, snyggast, dödligt snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0