Lus-Lelle

Tjosving, pajan-pirater!
Luciaträning som Madde sa då, vet inte om jag ångrar solot. (Fjippelsång). Jag, Madde och Hanna hade kul i alla fall, tror jag. Enligt Caisa hördes Madde och Hanna mest, enligt lucian var det vi allihopa. Man kan ju undra vem som hade mest rätt. Bagaren (fd hjälmmördaren) är faktiskt ganska rolig att prata med, kanske inte min typ av kompis men ändå kul sällskap när man står som en vacker fågel bakom scen och väntar på att få puppa ut till sitt eget race. Eftersom att jag såg ut som en elak tomte när jag stakade runt på scenen fick jag en del sura miner tillbaka. Kan de inte förstå att jag inte hade min tjockis-mage? Jag blev sårad..
Okej nu hörrni. Jag måste ta reda på när jag börjar imorgon. Klädsim blir det i alla fall. Tjosvejhoppsan alltså! Jag kommer sjunka som en sten.
Detta var allt för dagen,
Kyss på näsan // Linnea
Snukk Bilt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0