Mooooo

hej söötungar!
skrev inget igår för att jag inte hade tid, så jag tänkte smått dra igenom gårdagen.
det började med att jag åt fruskus 13.30(julskinka mmmm) och åkte 15.05 till sollerntuna centrum (ni vet centrumet med palmerna) med min far, linda och max. där införskaffade jag mig lite julklappar! men ni får inte veta vad det var eller tilll vem...:P
när jag kom hem så kom min bror och besökte.vi  åt spis på bordet (mmmm, mumma). efter det så har det bara varit lugnt för mig, eller vänta jag har passat max oxå och att passa honom kan ibland vara som att man passar en stor tejprämsa som samtidigt är en "ninja" och en operasångerska som inte spräcker glas utan gör en tondöv(det var han igår)  och ibland kan max vara värsta ängeln och bara titta på tv eller nått sånt där lugnt grejjs...:)
aja skriver lite senare om idag eller nått annat anorlunda grejjs...:D känner mig ganska trött så jag skrev en ganska så tråkig text...
puss och kram, slick i pannan...:) madeleine
är han inte vacker?...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0