Söndag åter, fåglarna gråter.

Godmorgon världen! Eller ska jag säga gó kväll? Det är ju faktiskt lika mörk ute nu som en tidig sommarkväll. Oj vad sommaren är saknad, minns ni den? Då det brukade vara ljust och fullt synfält även vid 20:00? De va tider det.. Med handen på hjärtat kan jag helt ärligt säga att jag säger samma sak på den ljusa årstiden. "Let the winter in" liksom..
Jag ursäktar min sena uppdatering, vad vare.. två dygn sen? Hoppas ni fem fastklängande läsare förlåter mig! Jo ni hörde rätt. Vi har i snitt 5 läsare per dag, fabolous!
Igår hade vi finfrämmande, klart att det blev god mat. Hallonpaj var en av de utsökta delikatesser. Fast det skulle ju vart kanon med glass istället. Krossad choklad, mmmmumma.
Sorries men jag har inte mycket mer att skriva här! (har ni tänkt på att jag alltid slutar med denna fras? Hm, knas.)

Kyss på näsan // Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0