"Vadå är inte du lärare här?"

hej söötungar!
idag har det varit jul shows "träning" hela dage.
jag började dagen med att hinna städa mitt rum (hur lyckas jag?) och sedan var jag påväg till skolan, i skolan så kom det fram en lärare och skakade min hand och sa: hej jag heter ....(kommer inte ihåg vad han hette) och jag är musiklärare på nyboda.
och jag svarare ju: hej, madeleine, elev på forellskolan, typ här.
han kollade på mig och sa: vadå är inte du lärare?
jag: nej.
hahahh seriöst vad mcket jag skrattade...x'D
aa, efter det så säger vi att det blev lunch och då passade jag och hanna på att jul handla.
när lunchen gått så kom nyboda barnen som ska vara med på jul showen, och dom trodde seriöst att dom var bättre än oss...:O så jag gick och pissade på deras skor, nera men hade lust att göra det för att jävlas...MWAHAHHAHAHHA...xD
aja, ska rulla lite pajer så hörs inte förren 24, PÅ JULAFTON!
puss och kram, slick i pannan!...:) madeleine
julgranen hemma hos pappa för 2 år sedan!...:)-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0