VAR FÖRSVANN FROSEN?!

hej små glada flurpare där!
drar inte igenom gårdagen eftersom söötkorv redan gjort det...:)
idag försov jag mig fram till 7.28 och var då tvungen(?!)  visst det är inget tvång att gå till skolan men jag känner att skolan är som ett tidsfördriv och ett sätt att träffa sina sööta kompisar på...:)aja, jag fick skynda mig att ta på mig kläderna som tog ca 1 min(världrekord!) och sedan sminkade jag mig på 5 min(ännu ett till världsrekord!) hann inte med frukosten och glömde borsta tänderna(jag vet snukskit) men iaf så fick jag knarka tuggummin så jag luktade väl någelunda gott hoppas jag...:)
aja, så jag han inte öppna min julkalender imorse...:O tragiskt, menmen jag hade iaf något att se fram emot efter no provet som jag hoppas att det gick bra med...:) och nu små vännor så äter jag hemmagjorda köttbullar som lunch (gormé mat!).
ni vet att det har varit frost ute i två dagar typ och nu e allt borta! det e inte kul. ska njuta av min lunch nu,
puss och kram slick i pannan...:)

Kommentarer
Postat av: Caisa

aah, det berättade du för mig när vi pratade idag...:)

2009-12-04 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0