Ännu en dag på Norra Länken 51 (Värtan)

hej söötungar!
andra dagen på praon så frös jag ihjäl, även fast jag hade två flisar, en reflex fodrad vindtät och vatten stötande jacka, raggisar och platå stövel känga liknande sko.
jag insåg i alla fall idag att bygget av tunneln är som en stooor barn dröm!
ni vet när man var liten och lekte i sanden med sandleksaker och byggde vägar i sanden och så vidare förutom att bygget in real life är mera genom tänkt och man spränger sig igenom saker som kommer ivägen och att det e så gäggit överallt där så men vill bara slämnga sig i alla lerpölar eller köra "pingvinen" i...:D
glömde kameran hemma så det blev inga bilder och därför tänkte jag bjuda på en annan bild som inte har med saken att göra...:P
har kommit på att jag kanske ska skriva när jag har skrivit mitt inlägg eller vad man nu säger...:D
puss och kram, slick i pannan...:D

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack för att du la ut en bild på MIG!!!

2009-12-01 @ 19:12:20
URL: http://pliiiina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är väll inte du? :O

2009-12-01 @ 21:28:49
URL: http://iqbrist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0