Bombattentat i Nacka.

Nu är jag lite besatt, av att blogga. Tyvärr går våran statistik med läsare i konstiga kurvor. Nej rubriken har inte ett skit med inlägget att göra. Eller har det?

"Strax före klockan 18 på onsdagen kom en man in på polisstationen i Nacka. - Jag tror att jag har en bomb i bilen, sa han. Stationen stängdes och bombtekniker kallades till platsen." Allt går att hitta på google.. 

Nu kan jag inte få bort den kursiva texten, tyvärr. Hoppas det går att läsa i alla fall. :)

Vänta, vänta! Jag kör lite fusk för att kunna skriva normalt, hur jag gör kan jag inte säga tyvärr. magical fingers. *tihihihhi* Men i varje fall så har det inte hänt något alls idag, ännu. *ännu*! Det kan väll vara lite tomatos och komma ett ynka ufo eller en 10 meters mamut utanför mitt fönster, snälla?
Måste börja ta mina helger till godo. Inte sitta här vid datorn och dega. Vem mår bra av detta? Inte jag i alla fall! Som katten och kanonen skulle säga; det finns bara en enkel lösning, bakvägen.

Kyss på näsan // Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0