Crazy day, crazy night.

Hello amigos!
Dagen har varit en fröjd för sinnet. Jag har fått stå i köket där jag praktiserar. Har också räknat alla skärsår jag fått, 5 stycken. På 4 dagar. Jag ska inte skära grönsaker.
Och jag måste ju skriva lite om Crazy Night; har nya, underbara underkläder. Älskar't. Sen nya skor, men de är inte lika viktiga. Vi käkade mat på green bull, fläskfile.. medaljong? Haha, det var jättesvårt att uttala i varje fall. Idag som ni kanske ser kommer inlägget ganska så sent, sen skriver jag lite epic. Men det får ni faktiskt leva med. Fortfarande Linnea och hennes dag. =)

Kyss på näsan // Linnea


Ni ska se bilden i fullsize, väldigt fin. *tihihih*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0