Denna trevliga söndag...

Söndagar, får oss att se svart. Man blir galen, irriterad och helt enkelt outhärdlig. Varför? Jo det är därför att söndagen är slutet på något. Något så vackert som en helg! Jag sitter här med en kopp te i min hand och undrar vart den tog vägen. Vad hände med lördagen egentligen? Jag vet att det kommer flera, det är så vi får tänka helt enkelt.
Skolan börjar imorgon igen oc det är ganska trevligt faktiskt. Synd att praoen är över, saknar't.
Eftersom att det är söndag och eftersom jag spenderade gårdagskvällen framför tv'n har jag inget mer att skriva, helt seriöst alltså.

Kyss på näsan // Linnea


Kommentarer
Postat av: natalie

hha thats me! :D

2009-11-30 @ 19:14:54
URL: http://jagheternatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0