JULKALENDER ÖPPNINGS DAGS!(imorgon)

hej hopp gummi snopp!
kanske inte ska använda könsord när man bloggar men det gjorde jag i alla fall...:D
idag e det en speciell dag som igentligen inte är det för idag är det sista dagen i november, sista dagen i månaden, första dagen efter en söndag, första dagen i veckan och imorron är det 1 december vilket betyder att vi får öppna första luckan i julkalendern, och det e väldigt kul eftersom det e inte varje dag man får saker juue..:O...:D
Idag var det utväcklingssamtal i skolan och det gick bra och så tills vi kom till spanskan...x'D eftersom jag helt har tappat intresseu för spanskan så stog det massa neggativa saker där, men klarade mig så jag har minst G i år..:P det trodde ni inte va?..:) aja, ska passa max nu och göra klart läxorna ganska så ointressant för er att veta men jag sa det i alla fall..:P...:)
puss och kram, slick i pannan madeleine...:D<3
det är grodor på bilden om ni undrar vad det är...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0