Livet på resturang.

Liksom Madde har slitit med sin (chokladdrickning?) har jag också praktiserat. Den ända skillnaden är att jag har jobbat, jag har jobbat hårdare än hårdast. Ganska trevligt faktiskt, inte samma saker hela tiden. Serverat, plockat undan disk, skurit grönsaker, vikt servetter, plockat fram mat, torkat bord. Jag kan ju inte sitta här hela kvällen och räkna upp allt jag gjort söta lilla bloggen, men att praktisera på en resturang är något jag från tummarna rekomenderar. Synd att man står där tom på ord utan att ha en aning om vad man ska säga.

Kyss på näsan // Linnea

Kommentarer
Postat av: Fille

najs blogg, att praoa på restaurang suger xDD. jag praoar på Cykloteket xP

jag hittade eran blogg på FB btw

2009-11-23 @ 17:56:10
Postat av: Anonym

haha, detta är vårat 6'e inlägg (mitt 3'e). Än så länge är vi inte riktigt någon nice blogg, men fortsätt att läsa bloggen! :)

2009-11-23 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0