"när jag har gått alla mina skol år ska jag gå ett extra bara för att det är kul!"

hej små vännor och alla ni andra glada figurer!
i fredags kom min bror över till min far och åt mat med oss och så och då pratar vi om skalan att den e så viktig och så och då säger min min liller bror (max då) "när jag har gått alla mina skol år ska jag gå ett extra bara för att det är kul!" och i bilen idag så sa han; "...men pappa jag årkar inte med skolan kan jag inte bara få vara ledig i några år?" han tänker nog inte innan han talar...x'D
som ni nu kanske har sett har jag inte riktigt bloggat nu på nån dag eller så för att jag har varit på vildmarkshotellet i kolmården under lördagen och en del av söndagen (idag då asså) och nu tänkte jag berätta lite om vad jag gjorde där lite kortfattat så då kan jag ju börja med att när vi kom dit så började vi med att spaá och efter det så var det delfinshow, mat och efter maten kom det bästa av allt!;  BAMSE DISCO!!! jag, max, linda och min far ägde bansgolvet! alla fyra utan taktkänsla det säger allt...x'D
och på söndagen så kom jag upp 8.30(!?) för att gå på safari i kolmården zoo,(träffade en apa som såg ut som kåre oxå och enzo pillade på sig själv) det är något jag rekomenderar! och efter det var det bad som gällde och på vägen hemm stannade vi på ett ställe som kallad tropicarium eller nått och där fanns det massa balla djur mer tänker jag inte säga, aja söötkorven vill in och fixa lite..:)
puss och kram, slick i pannan madeleine...:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0