Serieord i Stockholm.

Nej, inte något seriemord, serieord.
När du är ute i arbetslivet får man lära sig ett och annat om allt i princip. Man får även uppleva en del saker som kan påverka sina framtida val. Dessa två praktikdagar har både varit plågsamma, hjälpsamma och extremt långsamma. Kämpar man och hittar det där som gör yrket; upptäcker man att det är skitkul. Jag lovar er att när veckan är slut så kommer jag längta tillbaka utav bara näsor. Snart det är drygt 3.5 år kvar för mig att ta mig en karta och orientera ut i livet, när jag var 12 sa jag, det är drygt 3.5 år kvar tills jag går sista året i grundskolan. Det känns som igår jag sa det. I och med att livet rusar fortare rusar äver du. Vi har blivit klokare och klokare, numer vet vi att för att lyckas måste man vara med. (baah) Detta blev lite väl seriöst, även för mig.

Kyss på näsan // Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0