Slut på det roliga.

Idag var sista arbetsdagen, nu är jag åter igen endast en studerande flöjt. Visst finns det sina ljusa sidor med detta, men jag tror att jag kommer sakna stället något så innerligt.
Proppen gick hemma för ett tag sen. Hade precis kommit på en helt underbar låt som jag grubblat på i flera veckor. När jag nu precis fått en brainstorm och skulle söka upp denna lovely låt stängdes den satans datorn av. Min reaktion? Jag fick panik, skrek och sprang ut till mamma och undrade med en tragisk stämma vad det var som hände. Nej sådana dagar vill farbror Linnea helst vara utan.
Helg är det i alla fall nu. Det ända jag egentligen älskar med helg är att man kan ligga i sängen hela dagen, och att man får göra det också. Tyvärr har jag kvarlämnat mina skolböcker i skolan, får se hur proven går nästa vecka.
Nejmen hörrenini små fiskar, nu har moi' inget mer att säga er.

Kyss på näsan // Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0