Typ bah va?

Hej sötnötiga pussinuss bloggiloggen!
idag var jag lixom typ på stan på donken och där lixom såg jag typ lixom värrrrrrsta snuga kilen. han bah hej bah. jag typ dog. sen bah hej snuging. han typ göru rå. Jag bah ååh nej lixom jag smsisar me my bitch. han typ aha sen lixom sa han e hon snug. jag typ eh nej jag e massa myket snugare en hene lixom typ vad ska man sega. han blev typ fet lak ok sa att jag var typ lixom fjårtiwhz. jag typ bah nej lixom vah? får jag typ inte ha mina pattar uppe vid hakan och lixom typ fet med idomin och brunkräm och klumpiga ögon fransar och mukbyskor utan at kalas fjårtiwhz? typ lixom nej. assåw jag blir lixom helt skit cp på sona pärsoner som tror dem vet typ dem vet allt. dem har någåt fel på deras järna lixom. Jag menar typ halå? jag är intä fjårtiwhs lixom. ge er era små barn!

puss puss elsklingar! // Linnea



(Om denna flikka på bilden har lust att kontakta mig kan hon gärna göra detta. Dock kanske jag inte svarar då jag räds dessa individer; Fjortisar. Jo detta inlägget handlade om just dem. Skönhetseliten? verkligen..)

Kommentarer
Postat av: Fille

LOL, den va go den! xDD

2009-12-01 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0