Blåbärstvål!

har lekt med cajsa och gobbe i helgen och de har en tvål som dofter blåbär. tvättade händerna överdrivet mycke igår för att mina händer skulle dofta blåbär hela kvällen!
eftersom jag hatar att skriva om vad jag har gjort så kommer ni att få höra det en annan gång!
(bjuder på bilder från helgen)
puss och kram, slick i pannan:)<3
jag och max.
cajsa vad taggade på att spela band hero!
boule!
vi sjöng lite singstar!
maten!
mitt mästerverk, ashlek´s finger:O
grääs drink:)
sööta!:D<3 ashlek och jennifer:)
band hero!
kind of tired :O
cajsa goes rock star and madde goes mickstativ:)
det finns en mycket intressant förklaring varför strumpan ligger just här! x'D
nisse är 7 år och gör precis som han vill, visst ni tycker inte det är kul men med berättelsen till döör man x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0