ena går och andra åker radiobil!

VI HAR INFÖRSKAFFAT OSS BLÅBÄRSTVÅL! som inte doftar blåbär:(
som ni kanske vet nämde jag en blåbärstvål som bajsa och habbe har hemma hos sig sist, nu har vi införskaffat oss det, men den doftar inte blåbär! det är fan krimenellt:O riktigt sorgsligt :(
.
ska nämna att vi hade simning i tisdags på idrotten(inte gympan, fattar inte varför alla säger det...det är ju misstolkande:O) och jag har lärt mig att kråla utan att sjunka!:D hurra för det!
.
LINNEA VAR I SKOLAN IDAG!!! ÄNTLIGEN! visst hon var inte fisk och det lät som att hon höll på att dö hela tiden men hon var där i alla fall! känns som evigheter sen vi lekte. Visst lekte vi förra veckan men hon var sjuk och vi pratade i stortsett bara, det är kul att prata men hon var inte hon...visst hon var hon men hon var inte hoppetoss-flisa-lisa-hoppa runt-linnea utan fisk!(blubb blubb) nee men hon och jag har bestämmt att vi ska baka cheescake när hon blir fisk! hoppas att hon blir det snart!
.
haha, vet ni vad? ni har nyss läst något som bara tog er tid, ta er tid och läs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0