im back my friends!

Jag sitter och fikar med Nikita och frågar henne:
"vad tror du människor i andra länder förknippar Sverige med?"
Nikita: "Jag vet inte...stadshuset?"
*
Skolan har börjat.
Jag går nu i John Bauer Gymnasiet i Liljeholmen på inriktningen "Florist och Dekoration".
På måndag ska vi hajka med min klass och teknik klassen ute på värmdö.
det ser jag fram emot och hoppas att det blir fint väder och lite mygg!
*
Jag har inte kunnat blogga eftersom jag tillbringat sörsta delen av sommarlovet genom att inte vara hemma, det kändes som en bra plan och det blev det!:)
*
Imorgon ska jag och familjen DRF(DåranasRiksFörbund) ut på resa till GBG men eftersom det är en hemlis mellan mig och Linda så har inda sakt att vi ska tälta. Min far är mycket neggativ angående detta!


mycket vacker bild!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0