Just idag...

Bloggen..

Det som inte tar död på mig, kan endast göra mig starkare.
Sant som det är sagt, jag kan sadla av min glädjehäst när jag vill. Men jag föredrar att sitta kvar. Ibland blir jag avkastad, då spricker allt. Men hästen finns kvar, kom ihåg det. Alltid finns den där inom mig.

Idag är jag glad, så glad att jag nästan skulle kunnat sätta en smiley över hela texten. En stor smiley med en fetstilad text under;
"Idag, är jag faktiskt riktigt glad".
Såna dagar är mycket härliga, man ler, man skrattar, man tänker bort allt ont. En glad dag, som kan sluta som en lycklig dag.
Wow.
När jag en kväll i veckan gick runt ute med musik i öronen, radio, kom en låt som fick mig att dögarva. Bara för att jag kände mig lycklig. I alla fall en stund.
I feel good
I knew that I would now
I feel good
I knew that I would now
So good, so good, I got you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0