Blondiner är smarta!

JAG SKA TILL GRAND CANARIAS PÅ TISDAG(ska upp 04.00 på morronen..-_-')
jag kom och tänka på en sak igår...
- I sommas så kom jag att tänka på att ju mera tunga saker man bär, ju tyngre blir man...:)
.
- och inatt när jag inte kunde somna kom jag att tänka på:
Ni vet när man var liten och sa; du får (tex.) 10 spänn om du (tex.) springer upp och nedför berget. så klart man gör det, och när man sedan ska få sina 10 spänn så drar man upp och ner armen8som att man tyngdfyftar), och i natt kom jag på varför man drar up och ner armen, jo då spänner ma den 10 ggr...smart va?...:D
.
and blondiner is still in the game!
och bara för att bevisa att alla blondiner inte är dumma så bjuder jag på blondis skämt!..:D
.
*Vad döpte blondinen sin zebra till?
- Pricken.
*Varför fortsatte blondinen köra runt kvarteret?
- Hennes blinkers hade fastnat.
och en till...:D
*Vad kallar man en hjärncell i en blondins huvud?
- Turist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0