Fregad

Nu är det ju helg igen, kanske inte det roligaste på hela veckan men det får väl gå an.
Jag tror att du som läser undrar varför jag inte gillar helger, och det ska du få svar på... så småningom.
Tyvärr har inte mycket hänt sedan igår och då jag inte vill skriva som de större bloggerskorna, om vad jag hade för underkläder eller vad jag hade för tvål när jag tvättade händerna, lider jag väldigt ofta av skrivbrist.
Jag känner för att kritisera idag. Och vara elak. Men mest för att ta fram det mest ogillade enligt mig.
|o|o|
Jag verkligen hatar 7-8'or. Speciellt Pizzan, Trekanten och Klubban. Jag stör mig på dem. De finns och är irriterande. Det är väl främst för att de ser annorlunda ut, men jag kan inte hjälpa det.
även skolans städpersonal får mig att brusa upp. Det är verkligen inte roligt att städa i en skola, men jobba inte där då! De förstör det roliga vi har på toaletten. :(
nej hörrni, jag har skrivit av mig och lämnar över till Padde, om inte jag hinner först imorgon?

|o|o|
Vårlängtan <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0