Jesus is right in front of ya'.

Jag har haft jättekul i skolan idag. Läskigt trött och jätteflum, sprang runt och hejade på alla, "lärare, hohoho, lärare, hohoho", som en och annan fotbollshuligan. Även lekt spindelmannen.
Sökt helper-plats på ung08 i sommar. Ansökningsbrevet lät som en blandning av ett avskedsbrev, ett CV och innehöll en massa smörblaskor. Men, jag hoppas på en plats där i varje fall, verkar vara grymt.
"Rrrrrriing" WAZZzzzZZAAAAP?", de som varit med mig idag fattar precis vad jag pratar om. Försökte få igång en egen variant av scenen från Scary Movie som förhoppningsvis alla känner till. Har också kommit fram till att jag idag återuppstod minst fem gånger från de döda, alltså är jag mer awesome än jesus, AWSUM!
Måste mentalt förbereda mig inför matematikprovet imorgon, eftersom att jag inte har något teoretiskt att ta hjälp utav. Går det år sugen så shårpar jag mig själv, jag valde att inte satsa järnet så jag får skylla mig själv. Lågt är väl ändå att skylla på sitt minne, annars vore det anledningen.
Kyss på näsan // Linnea

Ps! WAAAAZzZZAAAAA! Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0