Månad ticka, rund och god.

Ursäkta att jag inte bloggat på några år, faktiskt så var datorn sjuk. Han var nära att dö den jekeln! Men nu är jag tillbaka, tillfälligt.
Hela skoltoaletten är raserad. (INTE MITT FEL) Golvet och toalettsitsen ser ut som en lerpöl, papperhandukshållaren har ramlat, kroken har ramlat, tvålhållaren är lös, locket på toapappershållaren är lös, papperskorgen är full av papper (och papperhandukshållaren), handfatskorken där längst ner är lös så det sprutar vatten hela tiden och listerna ramlar ner om man pillar på dem.
Påtal om toaletterna i skolan, min engelska/ svenskalärare låste upp dörren när jag satt på toaletten idag. Toalettdörren är precis mitt emot hennes klassrumsdörr och det var ju lektion på gång. Tjoho tänkte jag när jag för tredje gången fick se en lärare i dörröppning om ursäktar sig så hjärterligt. Fast det originella denna gång var att en del av eleverna i klassrummet fick syn på mig. Linnea blev glad.
Jag har varit sjuk också, hemma i måndags och tisdags. Äntligen tänkte jag, men det var tyngre än jag trodde. Kulputt och slem i halsen, jag trodde jag skulle dö där ett par gånger.
|
|
Men livet fortsätter och lyckan lider, vi hörs och forhoppningsvis också ses!

Kyss på näsan // Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0