Sista dagen på mänskligheten.

Guldlockar och blåa tossar, varför händer detta mig?
Förmodligen har jag fångat eran uppmärksamhet nu, eller? Gröt.
Det var ett billigt trick för att fånga mer läsare, uselt jag vet, men vad gör man inte för kärleken? Vänta, du sa något du där bak. Ingenting? Nähä, men då har jag fel då.
Jag känner mig mycket exalterad, utan att egentligen veta varför. Sprallig. Glad. Nästan lycklig. Men bara nästan. Säkert ett PMS-anfall.
Skulle skriva en dikt på bilddagoken, försökte skriva så fort jag kunde, 11 minuter med en paus för att sätta på tevatten. Den blev ju inte någon höjdare, men den är nästan värd att facebook-gilla.

21:19

Jag har tappat mina känslor

genom årens gång.

Det jag en gång visste,

vet jag inte längre.

Min ovisshet gör mig lycklig,

allt som en gång gjort ont,

det känner jag inte längre.

Men det bästa av allt,

det är att jag inte minns,

att jag inte minns.

21:30

|

WAZZZAAAAA! = The word of my heart.
Kyss på näsan // you know who

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0