Spankhead nopants

Haj!
Veckan har rullat på som vanligt. Lite nationella prov här, och lite skolarbeten där. När vi kade lunch idag kom i stort sett alla skolans lärare och satte sig vid mitt och Hannas bord. Samtalet gick från betyg till grov ekonomi. Vi fattade faktiskt ingenting.
Lycklig har jag varit också; skuttade mot skoldörren och in i träslöjdssalen. Glatt sade jag "Jag är faaaktist inte försenad". De hade börjat utan mig. Jag blev ledsen.
Kanske kan berätta lite om nationella provet då. Svenska del A, rysligt lätt. Knasigt att inte alla hann. Man måste planera gubbar, planera!
Äsch, jag tjålpar inte skriva mera.

Kyss på näsan // Linnea
Jakeargsååhäär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0