-:)-:)-:)-:)-:)-:)-

hej söötungar!
okej nu måste jag ta mig i kragen och åtminstånde skriva en liten nödvändig ocg intressant text varge dag på bloggen och jag tänker så klart skriva lite om dagen.
hade gäster fram till ca 5.00 idag sedan kastade jag ut dom. men de får faktist skylla sig själva för jag hade en deadline på 5 och sedan skulle de ut och det visste dom om!...:D
vaknade idag 11.11 av att felicia ringde. jag trodde att det var ett alarm så jag öppnade bara mobilen och lät den ligga under kudden undertiden hon ropade hallå...x'D
det var inte speciellt intressant men eftersom inget speciellt intressant hänt så kan jag inte skriva något intressant...:)
puss och kram, slick i pannan...:)<3 russinrumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0