Datorn trasig, hävän basig.

Hej bloggisar.
Jag har sedan i torsdags varit utan dator, borde ha lyssnat på skiten när den geggad för några månader sedan. Men ikke, jag sket it. Sitter vid syrrans dator och sörjer med min syndaflod av tårar, datorn är mitt liv. Får ta tag i problemet och fixat! Inte skrivit i bloggen på några sekel med jag hoppas ni inte lidit, vilket ni självklart inte har. Nyår har firats och likaså julen, så knasig är jag inte som inte firar roliga högtider! Nej har inte mycket att skriva, händer ingenting. Vänt på dygnet så att dagen blir kort och natten lång, allt bra på tv går ju så sent.
"Fint folk kommer alltid sent", Huh? Huh? Präsic

Kyss på näsan // Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0