"...det fanns inte ett enda barr på trädet..."

hej söötungar!
mååste påpeka att min söötaste Lovisa fylle 16 år idag!<3
okej idag medans jag höll på att packa så sätter jag mig i hallen för att försöka komma på något mera att packa som julgranen välter över max. det förasta max säger är: jag vill inte till mormor, jag vill inte till mormor!
när pappa rest granen upp iggen så fanns det inte ett enda barr kvar på hela granen efter det var det tå timmars jackt på alla gran barr.
imorgon far jag till Kanarieöarna. vi ska gå och hälsa på Ove och Siv eftersom de inte vet att vi ska komma. pappa planerade att klä ut sig till en halloween grejjsamojjs och ringa på dörren men linda och jag tyckte vi bara skulle komma med smöret som vi sagt tidigare(fråga inte).
ska fortsätta packa nu och önskar er en riktigt hätlig vecka under tiden jag är "sjuk"...:D
puss och kram, slick i pannan...:)<3 Russinrumpa

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam! :)

2010-01-10 @ 16:48:44
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0