:(

hej!
är inte på bra humör idag, satt i mitt rum och kollade på "män som hatar kvinnor" som pappa och linda började bråka igen. hörde att max vaknade så jag gick in och hämtade honom och gick tillbaka till mitt rum och satte på kung fu panda.
och inte nog med det utan i morse när vi åt frukost så lådsades de som att inget hade hänt, som vanligt! fy fan på dom!
aja, ska till gräddö idag och kommer hem imorgon och imorgon kommer oxå mamma med andy och nikita så kommer kanske inte kunna blogga då.
puss och kram, slick i pannan...:D<3 russinrumpa

Kommentarer
Postat av: Mook

Typ i torsdags eller något. Mina kompisar sa det men jag hörde inte när de sa, exakt:)

2010-01-31 @ 20:37:19
URL: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0