Fy på er chaffisar!

hej söötnosar!
har inte bloggat i helgen menmen, thats life.
kollade på bio med linnea i lördags och skulle sedan ta en bulle till boulebar och äta middag med familjen, linnea var med såklart!
vi såg på "up in the air" och jag tycker den var lång tråkig, om de hade gjort den lite kortare och om man kom in i filmen lite fortare kade den varit bättre, men det e ju bara min åsikt alla får ha olika (är inte det massa bra?..:)
efter bion hade vi tio minuter på oss att komma till boulebar så jag och bb fick vinka in en taxi. när ingen taxi med tänd lampa ville komma till oss började jag skrika och peka ut alla taxisar så kom det en snäll taxi som ville skjutsa oss dit(Y)...:)
.
palllar inte skriva mera men tänkte avsluta med en rolig grejj max sa:
-Ni sa att jag skulle få ligga med er!
linnea och jag misstolkar det hela och skrattar.
- jag kan vara dålig på en sak....
mera skratt + att mitt i allt vält linnea papperskorgen...x'D
-...men jag är bra på att komma ihåg saker.
.
felet med hela texten var att vi inte hade sagt att han fick sova med oss och att vi misstolkade de hela...x'D
puss och kram, slick i pannan...:)<3 Russinrumpa
Drink lista...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0