shoff!

Hej söötungar!
ännu en iskall dag både inne och ute...:)
satt vid mat bordet och pratade om canarias resan. diskutionen börjar med att pappa klagar på flyg stolarna och att linda skulle få ta hand om max.
jag: Linda när vi kommit fram sen så får du ta hand om mig och pappa får ta hand om max.
linda: jag har alltid med mig ploster i handväskan.
max: nej jag vill vara med mamma, madde du får vara med pappa.
jag: okej, det gör ändå inget...
max: mamma, du och jag kommer gå omkring hand i hand på marknaden.
jag: men jag kommer ha det bättre, för jag har ju med mig plånboken(klappar pappa på huvudet), du kan få bo i min ficka.
linda och max skratta...jag med...pappa suckade och säger som vanligt: jag kan i alla fall trösta mig med min pälsmössa till hår, det e som affro, om man lägger handen på studsar den tillbaka.
jag: menar du så här(lägger handen på håret) shoff.
max och linda skrattar ännu mera.
jag vet att ni älskar alla mina gramatiska fel!
puss och kram, slick i pannan...:D<3 russinrumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0