Tidigt, Tidigt...

hej söötnosar!
vaknade 5.55 idag igen för att ta ett morgondopp i badkaret med mina bästa vänner badkula och badbomb.
tidigt bloggande för mig idag eftersom jag badade 5.55 och är klar typ nu, jag kommer säkert på snart att jag glömt nått och så hinner jag inte avsluta bloggandet,  så jag satte mig framför datan och kollar på TV4s NYHETSMORGON(?! vem kollar lixom på det?).
igår skrev Mälkär en text på sin BDB som jag älskar, och vill dela med mig utav den till er!
.
- Du skrattar åt mig för att jag är anorlunda,
Jag skrattar åt dig för att du är precis som alla andra.
.
nu små vännor så kom jag på att jag måste packa upp sedan igår och fixa mitt hår så jag måste springa iväg.
puss och kram, slick i pannan...:)<3 Russinrumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0