"Ett skratt förlänger livet!"

hej pöösmunkar!
måste meddela att jag fick flera konstiga skrattanfall under gårdagens lunch i skolan. det var kebap och sallat som serverades med vitlökssås och såklars torra bröd. när jag hade blandat min salat med kebapen i vilökssåsen och skulle stoppa ner det i bröden så var det säkert många som tyckte det såg ut som att jag klddade, men det var inte mitt fel, sallaten och kebapen var elaking och ville bara rasa ner i min hand! när jag sedan fick ner min mat i brödet och började äta märkte jag att jagtyckte kabapen smakade snusk, så det var ju bara att pluppa ut all mat ur brödet och och ära sallaten med gaffeln. och det gjorde jag oxå, men det tog sitt pris! jag fick mat över hula mig...och d´å skrattade jag så jag fick läckage från ögona.
efter maten var det hemkunskap och min lärare (eva! äntligen en lärarre som heter eva!) hon har en för rolig röst och efter varje mening slutar hon med ett ljud som typ låter som ett milt stönande, aja och så sa hon: idag ska vi laga mat! stööön
linnea ganska så ironisk: jaha?
eva: ja det ska vi! stööön
fan vad jag, hanna, bb och caisa skrattade...x'D
aja, annar har jag haft mitt vardagliga evighetsskratt.
.
gåta:
- det e rund, kan bli varm, röd, åt det häromdagen, om man har vita kläder på sig vill man inte spilla på tröjjan för det går inte bort, har ett smeknamn i sig från namnet isabell,isabella, eller når sånt liknande namn...nu får ni gissa!...:)
jag tror inte ni vet vad det var, men det var i alla fall en rädissa...:)
glöm inte bort att skratta nu! ett skratt förlänger livet!...:)
puss och kram, slick i pannan...:D<3 russinrumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0