"canser på huvudet"

I torsdags såg det ut som att mitt rum hade invarderats av aliens, grön färg och antenn-spröt överallt. Vilket var ganska realistiskt eftersom jag hade varit en alien då.
*
har varit hos Bajsa och Hobbe i helgen. massa otroligt vackra bilder kommer upp från i helgen.
Idag när vi satt och åt lunch:
Lasse:"Stalle du har blivit tunnhårig"
Stalle:"Nej men sluta nu!"
vi andra skrattar.
Lasse:"Men titta! det ser ut som att du har canser på huvudet. Det är ju kalt på vissa ställen"
vi andra skrattar och håller med.
Stalle:"men varför säger ni sånthär? vad har jag gjort?"
Min far:"du får smaka på din egna medicin"
*
På onsdag är det skolavslutning och bal! och på torsdag ska BB klippa mitt hår. ska bli intressant:)
BILDER!

Fick rida i helgen:)

Sweet!:D

Virus:)

Mys pys!:D

Mycket vacker bild på mig och Pepe x'D

Bild på Bengt. btw komma håret :D

kommer lite sööta bilder på mig och max nu:)

mojjs:)

bajs i ögat för denna bild :'D

snuffe!

max snuffar på vove:)

Bror i resväska:)

CAJSA I FLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTOR!:D
detta var bilderna jag tänkte bjuda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0