Bloggare.

Ibland flyter allting på riktigt fint, ibland känns det som att man för varje steg trampar i tuggummi och ibland verkar man springa åt fel håll. Är man tjej verkar man ibland kastas runt åt alla vädersträck.
Att man genom en blogg endast ska berätta om dagen som gått är ganska fel, även känslor är något man kan dela. En blogg är som en offentlig dagbok, klarar man inte det bör man inte blogga. Finns en hel del mindre bloggar, likt denna, som skriver skit. Ren blaha helt enkelt.
Censurera kan man göra bäst man vill, men att utelämna vilken färg man har på sitt hus, 'för att skydda sin identitet'(- även fast inte en jävel vet vem du är), får mig att undra. Varför bloggar du då, en bloggare ska dela med sig av sitt liv, det är därför man bloggar. Eller har tiderna förändrats så mycket, är det på grund av alla dessa fjortisbloggar som skriver om alla sina pengar?
Jag påstår inte att min och Madeleines blogg skiljer sig speciellt från de jag just ratat, jag försöker bara tända en gnista hopp inom mig. Försöker tänka att "Snart är alla bloggar i cyber-space värda att läsa".
||
Jag är världens gnälligaste online, jag vet, jag skyller allt på PMS.

- Nästan allt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0