ett inlägg från mig!

jag skruvar upp korken till en cola med munnen och skär mig på läppen. korken slänger jag på skrivbordet men missar och korken ramlar ner på golvet och rullar iväg. jag funderar på att ta upp den men hittar den inte när jag kollar mig omkring. måste då halsa sista skvätten av colan för att senare inte behöva dricka avslagen läsk. blir lite deppig för att colan är slut och ska kasta flaskan i papperskrogen. hittar korken, suckar och tänker:"bättre sent än aldrig!"
*
sitter framför datan och har precis kommit hem från en underbar lördagkväll på gräddö. träffade massa roligt folk jag inte träffat på ca 1 år(?). Hade bestämmt att när jag väl är hemma ska jag läsa på till nationella i kemi men så fort jag såg häftet gick jag direkt till datan. datan är nog en grej jag spenderar mycket tid med! (bilder från i lördags kommer nog upp i veckan eller något liknande)
*
har varit uppe med tuppen varje dag i helgen, problemet var bara att tuppen försovigt sig till ca 9 både i lördags och söndags...riktigt trött. lägger mig nog tidigt i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0