foppa

Ute på landet fick jag tvätta båten. Det gjorde jag oxå, fast bara utvändigt. När jag skulle börja tvätta den invändigt tappade jag en hink full med havsvatten på mina skor så jag sket i allt och gick upp och gjorde en krockodil av pärlor(den är mycket smexig). När far frågade varför jag inte tvättade klart båten sa jag bara "jag är kvinna" då förstod han:)
*
vi spelade "med andra ord":
alex: "är en hocky spelare..."
jag: "mikael persbrandt" (menade foppa)
alex: "...som spelar med foppa..."
linda och jennifer: "FOPPA!"
alex: "...och hans efternamn rimmar på snodd"
tystnad...
linda: "sundin?"
*
Btw jennifer och lyckades tända eld utan tändvätska. Mycket viktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0