valborgs bilder:)

nehepp! ändrade planer....igen! det blir inget vidinge vädret ville inte vara vackert! det blir att stanna hemma och överleva lördagen som den kommer... bilderna från valborg kommer här:)

jag och jennifer visar våra vackra ben!:)

madde=glad, jennifer=heldragen?, linda=vig!

far somnade, dansade, somnade, dansade, somnade, dansade osv...

klädbyte 1: nördstilen!

ehm..jaa vad ska man skriva här? bilden säger lixom en del:)

linda och ove spexar:)

mycket vackert! x'D

uhh....

jennifer goes moppemusche x'D

klädbute 2: mera kläderna jag hade på mig hela dagen jennifer hade bara drgit ned byxorna lite och brog upp tröjan ur byxorna:)
madde goes spank på jennifer och jennifer goes slapa madde i ansiktet x'D

jag tror vi kör snöskotern x'D

pokerface?

försökte lägga benen i kors och gå med det, gick dock inte:(

jag ställde mig på knä istället:)

sista bilden för kvällen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0