Mwahhahah

IDAG SKA JAG FÅ KÖRA UT MIN BÅT TILL LANDET! om vädret tillåter det...men än så länge skiner solen.
Pappa och Linda har packat och gjort mat hela dagen igår, känns lite som att man ska vara ute längre än drygt 4 dagar. Vidinge är ju en ö utan el(om man inte har solceller såklart!), rinnande vatten och affärer så jag förstår dom ju någerlunda om inte annat:)
*
Igår bakade jag och Linnea negerbollar. De blev riktigt smask! ligger docj fortfarande kvar 7 stycken på en tallrik. ska nog bjuda Jennifer på dom.
*
stor sttark och en jäger, folk tittar på mig, ska vi dansa hela natten? jag vill lära känna dig, innan klockan slagit slut, innan kvällen tonar ut...
*
nu ska jag springa iväg till skolan!
(bjuder på en bild från bb's och min spex igår:)



Kommentarer
Postat av: wolf mother earth

Mysigt med båt!!!!

2010-05-16 @ 09:44:53
URL: http://www.metrobloggen.se/wme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0