118 800

118 800 superbillig nummerupplysning via tellefon och sms, 118 800 superbillig nummerupplysning via tellefon och sms, fråga oss för vi vet allt, via telefon och sms, 118 800.
*
idag ska jag till vidinge. åkerhemmifrån 12.15 och båten går någongång därefter. på landet ska vi sjösätta båten. äntligen! så näste gång vi ska till landet(på onsdag) så ska vi sjösätta min båt så jag får köra ut den. är otroligt glad!
*
jag har målat mina naglar i färgerna gul och orange, funderar på att lägga till en färg, men vilken? blå?
*
jag har inte så myckat att nämna mera än att jag kommer hem imorgon igen och bilder kommer nog laddas upp, om inte här så blir det på facebook:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0